Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „Podmínky“) upravují vztah mezi realitním makléřem (dále jen „Poskytovatel“) a klientem (dále jen „Klient“) při poskytování realitních služeb prostřednictvím webových stránek [název a adresa webu] (dále jen „Web“).
1. Úvodní ustanovení
1.1 Poskytovatel je fyzická/právnická osoba podnikající v oblasti realitních služeb, jejímž hlavním předmětem podnikání je zprostředkování prodeje a pronájmu nemovitostí.
1.2 Kontaktní údaje Poskytovatele:
- Obchodní název: LIRE s.r.o.
- Sídlo: Zavadilka 2668, České Budějovice 2, 370 05 České Budějovice
- IČO: 17290431
- E-mail: ludmila.stastna@bidli.cz
Telefon: +420 775 105 725
2. Služby poskytované Poskytovatelem
2.1 Poskytovatel nabízí zejména následující služby:
- Zprostředkování prodeje, koupě a pronájmu nemovitostí
- Poradenství v oblasti realitního trhu
- Asistence při jednání s úřady a bankami
2.2 Všechny služby jsou poskytovány v souladu s platnými právními předpisy České republiky.
3. Uzavření smlouvy
3.1 K uzavření smlouvy mezi Poskytovatelem a Klientem dochází na základě podpisu zprostředkovatelské smlouvy, případně smlouvy o dílo či jiné obdobné smlouvy.
3.2 Klient souhlasí s těmito Podmínkami tím, že užívá Web nebo kontaktuje Poskytovatele za účelem využití jeho služeb.
4. Práva a povinnosti smluvních stran
4.1 Práva a povinnosti Poskytovatele:
- Poskytovatel je povinen poskytovat služby v souladu s platnými právními předpisy a těmito Podmínkami.
- Poskytovatel má právo požadovat od Klienta nezbytné informace k plnění služeb.
4.2 Práva a povinnosti Klienta:
- Klient je povinen poskytnout pravdivé a úplné informace, které jsou nezbytné k řádnému poskytování služeb.
- Klient je povinen dodržovat platné právní předpisy a tyto Podmínky při využívání služeb.
5. Ceny a platební podmínky
5.1 Cena za služby je sjednána individuálně na základě zprostředkovatelské smlouvy nebo jiné příslušné smlouvy.
5.2 Platby jsou prováděny na základě faktury vystavené Poskytovatelem s uvedením data splatnosti.
6. Reklamace
6.1 Klient má právo uplatnit reklamaci na poskytované služby, pokud nebyly poskytnuty v souladu s dohodou.
6.2 Reklamaci lze podat písemně na adresu sídla Poskytovatele nebo prostřednictvím e-mailu. Poskytovatel se zavazuje vyřídit reklamaci do 30 dnů od jejího obdržení.
7. Ochrana osobních údajů
7.1 Poskytovatel zpracovává osobní údaje Klienta v souladu s platnými právními předpisy, zejména zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a Nařízením (EU) 2016/679 (GDPR).
7.2 Klient bere na vědomí, že jeho osobní údaje budou použity výhradně pro účely poskytování služeb a komunikaci mezi Poskytovatelem a Klientem.
8. Závěrečná ustanovení
8.1 Tyto Podmínky jsou platné a účinné ode dne jejich zveřejnění na Webu.
8.2 Poskytovatel si vyhrazuje právo na změnu Podmínek, přičemž aktualizované znění bude zveřejněno na Webu.
8.3 Tyto Podmínky se řídí právem České republiky. Veškeré spory vyplývající z těchto Podmínek budou řešeny příslušným soudem České republiky.
9. Vyšší moc
9.1 Poskytovatel nenese odpovědnost za nesplnění nebo zpoždění při plnění svých povinností vyplývajících z těchto Podmínek, pokud je takové nesplnění nebo zpoždění způsobeno okolnostmi vyšší moci. Vyšší moc zahrnuje zejména přírodní katastrofy, požáry, záplavy, epidemie, pandemie, války, teroristické útoky, státní zásahy, výpadky energií, výpadky internetu a další události, které nemůže Poskytovatel rozumně předvídat nebo ovlivnit.
9.2 V případě, že nastane situace vyšší moci, Poskytovatel se zavazuje informovat Klienta o této situaci a o předpokládané době, po kterou bude plnění závazků odloženo. Jakmile vyšší moc pomine, Poskytovatel obnoví plnění služeb v co nejkratší možné době.
9.3 Pokud situace vyšší moci trvá déle než 3 měsíce, má každá ze stran právo odstoupit od smlouvy bez nároku na jakoukoli náhradu škody vzniklou z důvodu nesplnění či zpoždění v důsledku vyšší moci.
10. Slušné jednání a dobrá víra
10.1 Smluvní strany se zavazují jednat v rámci vzájemné spolupráce vždy čestně, s respektem a v souladu s pravidly slušného jednání.
10.2 Poskytovatel a Klient budou usilovat o řešení případných sporů smírnou cestou, s důrazem na vzájemnou komunikaci a porozumění, a to v dobré víře a snahou o nalezení oboustranně výhodného řešení.
10.3 Veškeré právní vztahy vyplývající z těchto Podmínek se řídí příslušnými právními předpisy České republiky a společnou vůlí smluvních stran dosáhnout férových a transparentních podmínek pro obě strany.